Regulamin usług Padel Spot

Obowiązuje od 01.02.2023 r.

Wersja dokumentu: 01

Regulamin określa prawa i obowiązki Padel Spot oraz Klienta związane z korzystaniem z serwisu dostępnego pod domeną padelspot.pl, a w szczególności zasady zawierania umów drogą elektroniczną, a także zasady i tryb korzystania przez Klienta będącego konsumentem ze swoich praw, w tym prawa odstąpienia od umowy.

Regulamin określa również warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

§ 1. Informacje o Usługodawcy.

Usługodawcą usług dostępnych w serwisie jest: Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań, NIP 7792490347, adres poczty elektronicznej: biuro@padelspot.pl, numer telefonu: +48 690 640 933.

§ 2. Definicje.

Regulamin posługuje się poniższymi pojęciami, które należy rozumieć następująco:

  1. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług przez Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań, NIP 7792490347, dostępny pod domeną padelspot.pl,
  2. Cennik – wyszczególniona lista cen za poszczególne Usługi PadelSpot, która stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3. Usługodawca albo Padel Spot – Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań, NIP 7792490347
  4. Serwis – serwis Usługodawcy dostępny pod domeną padelspot.pl,
  5. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w imieniu własnym albo w imieniu osoby poniżej 18 roku życia.
  6. Usługa – usługi świadczone przez Padel Spot w postaci:
    • treningów indywidualnych padel z trenerem,
    • treningów grupowych padel z trenerem,
    • szkółki padla dla dzieci,
    • ligii padla,
    • turniejów,

    które można zarezerwować online, w terminach udostępnionych przez Padel Spot i za cenę wskazaną w Cenniku.

  1. Umowa – umowa zawierana między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu, na podstawie której Padel Spot zobowiązuje się do Rezerwacji, a następnie wykonania Usługi w terminie wybranym przez Klienta i na jego rzecz albo na rzecz osoby, w imieniu której umowa jest zawierana, a Klient do zapłacenia Padel Spot ceny za Usługę.
  2. Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu.
  3. Rezerwacja – Usługa Elektroniczna polegająca na możliwości rezerwacji kortu, w terminie wybranym przez Klienta, w celu skorzystania z Usług, a dokonana za pośrednictwem udostępnionych w ramach Serwisu aplikacji albo za pośrednictwem numeru telefonu lub poczty elektronicznej.
  4. Newsletter – Usługa Elektroniczna zamówiona przez Klienta, polegająca na przesyłaniu wiadomości pocztą elektroniczną, których treści zawierają zarówno informacje handlowe, jak i marketingowe związane z działalnością Padel Spot.
  5. Formularz kontaktowy – Usługa Elektroniczna polegająca na możliwości przesyłania pytań lub innych wiadomości przez Klienta do Padel Spot.

§ 3. Usługi elektroniczne i warunki ich świadczenia w Serwisie.

  1. W Serwisie dostępne są następujące Usługi elektroniczne: Rezerwacja, Newsletter, Formularz kontaktowy. Usługi te świadczone są przez Usługodawcę nieodpłatnie.
  2. Warunkiem korzystania przez Klienta z Usług Elektronicznych jest posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w jedną z następujących przeglądarek internetowych, w wersji najnowszej lub w wersji poprzedzającej wersję najnowszą: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge, dostęp do poczty elektronicznej (aktywny adres e-mail) oraz telefonu umożlwiającego wykonywanie połączeń.
  3. Zakazuje się dostarczania treści o charakterze bezprawnym podczas korzystania z Usług Elektronicznych.
  4. Klient obowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej Padel Spot oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych z prawdą.
  5. Korzystanie z Rezerwacji następuje w momencie złożenia dyspozycji „Zarezerwuj …” dokonanej po przekazaniu danych w ramach aplikacji udostępnionych do rezerwacji w ramach Serwisu, formularza kontaktowego, maila albo telefonu, które identyfikują Klienta. Usługa ulega zakończeniu z chwilą otrzymania maila potwierdzającego zawarcie Umowy.
  6. Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu adresu poczty elektronicznej, na które ma być przesyłany Newsletter. Każdy zapis na Newsletter wymaga potwierdzenia, poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest do czasu wycofania zgody przez Klienta.
  7. Korzystanie z Formularza kontaktowego następuje po podaniu adresu email do kontaktu, wpisania w formularz wiadomości i wydania dyspozycji „wyślij”. Usługa Elektroniczna ulega zakończeniu z chwilą przekazania wiadomości do Padel Spot.

§ 4. Zasady zawierania Umów.

  1. Klient, w celu zawarcia Umowy wypełnia formularz kontaktowy dostępny na stronie Serwisu, kontaktuje się z Padel Spot telefonicznie albo za pośrednictwem udostępnionych w ramach Serwisu aplikacji umożliwiających dokonywanie Rezerwacji Usług online.
  2. Dokonując Rezerwacji w celu zawarcia Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, a także zaakceptowanie Regulaminu oraz informacji, iż jest świadomy, że po spełnieniu świadczenia przez Padel Spot utraci on prawo odstąpienia od Umowy.
  3. Po złożeniu Rezerwacji, PadelSpot niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i skuteczność jego dokonania. Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji i przyjęcie do realizacji Usług w niej wskazanych następuje poprzez przesłanie przez Padel Spot Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie dokonywania Rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta albo numer telefonu do kontaktu.
  4. Umowa między Klientem, a PadelSpot zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Padel Spot dokonania Rezerwacji Usługi.

§ 5. Warunki korzystania z Usług.

  1. Przed skorzystaniem z Usług, Klient zobowiązany jest do wniesienia w całości opłaty za wybraną Usługę, zgodnie z Cennikiem. Padel Spot zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Cenniku, a także wprowadzenia rabatów lub czasowych promocji.
  2. Ceny Usług podane są w złotych polskich i zawierają informację o wysokości należnego podatku.
  3. W przypadku Rezerwacji Usługi drogą elektroniczną, płatność realizowana jest w formie online.
  4. Cenę za Usługę należy uiścić w jeden z następujących sposobów:
    1. w recepcji naszych kortów: gotówką, kartą albo blikiem
    2. przelewem tradycyjnym
    3. za pośrednictwem aplikacji Playtomic
  5. Płatności obsługiwane są przez: Stripe Inc. Dublin, Ireland
  6. Rezerwacji Usług można dokonać maksymalnie na trzy dni przed planowaną datą skorzystania z Usług.
  7. Klient otrzymuje od Padel Spot informację na podany numer telefonu albo adres poczty elektronicznej na temat statusu dokonanej Rezerwacji lub jej zmiany. Informacje takie nie stanowią informacji handlowych w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  8. W przypadku spóźnienia się na umówiony termin, czas wykonania Usługi przez Padel Spot zostaje skrócony o czas spóźnienia Klienta. Nie wpływa to na wysokość ceny za Usługę, która jest płatna w pełnej wysokości.
  9. Zmiany Rezerwacji albo jej anulowania można dokonać co najmniej 24 godziny przed terminem jej wykonania, w jeden ze sposobów, w jaki możliwa była pierwotna Rezerwacja, tj: mailowo, smsowo, osobiście w recepcji kortów albo za pośrednictwem systemów online. Jeśli do tego czasu Klient uiścił cenę za Usługę, Klientowi należy się zwrot całej uiszczonej opłaty.
  10. Zwrotu płatności PadelSpot dokonuje w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zgodnie z § 9 Regulaminu.
  11. Jeśli zmiana Rezerwacji albo jej anulowanie nie zostanie dokonane zgodnie z ust. 9, Klientowi nie przysługuje zwrot opłaty.

§ 6. Zasady korzystania z Usług i odpowiedzialność Klienta.

  1. Korzystać z Usług mogą wyłącznie osoby, które zaakceptowały Regulamin oraz przeczytały Politykę prywatności i plików cookies.
  2. Korzystanie z Usług następuje na czas, na jaki została dana Usługa zarezerwowana.
  3. W czas korzystania z Usługi wlicza się także wejście i opuszczenie miejsca świadczenia Usług (kortu).
  4. Klient ma obowiązek opuścić miejsce świadczenia Usług (kort) niezwłocznie z upływem terminu, na jaki Usługa została zarezerwowana.
  5. Z kortu jednocześnie mogą korzystać maksymalnie cztery osoby. Nie dotyczy to zajęć grupowych, w tym szkółki padla.
  6. Klient zobowiązany jest do zachowania odpowiedniego ubioru, w tym butów przystosowanych do korzystania z kortów.
  7. Usługodawca umożliwia wypożyczenie profesjonalnego sprzętu do gry w padla. Nie gwarantuje jednak ich dostępności w każdym czasie (ograniczenie ilościowe).
  8. Cena wypożyczenia sprzętu za jedną godzinę (60 minut) została wskazana w Cenniku.
  9. Klient ponosi odpowiedzialność za wypożyczony sprzęt. W momencie jego wydania przez Usługodawcę zobowiązany jest do wskazania i zgłoszenia jego ewentualnych usterek (zbadania stanu technicznego).
  10. W przypadku uszkodzenia albo zniszczenia sprzętu w taki sposób, że niemożliwe jest jego dalsze wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem, Klient zobowiązuje się pokryć koszt tego sprzętu zgodnie z Cennikiem.
  11. Na terenie świadczenia Usług obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków, substancji odurzających lub psychotropowych, a także używania wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów.
  12. Klient zobowiązuje się korzystać z Usług z poszanowaniem udostępnionego miejsca i sprzętu, z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa zarówno własnego, jak i pozostałych osób przebywających w tym samym miejscu, a także z poszanowaniem godności osób trzecich.

§ 7. Procedura reklamacyjna.

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w następujący sposób:
    1. pisemnie na adres: Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań
    2. w formie elektronicznej: biuro@padelspot.pl
    3. osobiście w recepcji kortu.
  1. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji w szczególności powodów, dla których uważa, że Usługa nie została wykonana zgodnie z Umową. Powyższa rekomendacja nie wpływa na skuteczność złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  2. Padel Spot ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

§ 8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przez Konsumentów.

  1. Klient ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe zasady postępowania dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    1. www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    2. www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    3. www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Klient ma możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej pod adresem  www.ec.europa.eu/consumers/odr . Platforma ta umożliwia rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
  3. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§ 9. Prawo odstąpienia od Umowy.

  1. Klient, który zawarł Umowę, może w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia odstąpić od tej Umowy, bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem § 5 ust. 11.
  2. Oświadczenie informujące o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od Umowy należy złożyć przed upływem 14 dni. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone:
    1. pisemnie na adres: Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań
    2. w formie elektronicznej: biuro@padelspot.pl
  3. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
  5. Jeżeli skutecznie skorzystano z prawa odstąpienia od Umowy, Padel Spot nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia, zwróci Klientowi uiszczoną opłatę za Rezerwację, jeśli jej dokonał, z zastrzeżeniem § 5 ust. 11.
  6. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że wyraźnie zażądał innego sposobu zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Padel Spot wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez PadelSpot utraci on prawo odstąpienia od Umowy.
  8. Informację, o której mowa w ust. 7 przekazywana jest Klientowi w momencie dokonywania Rezerwacji.

§ 10. Zmiana Regulaminu.

  1. PadelSpot może zmienić Regulamin tylko z następujących przyczyn:
    1. konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa, mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
    2. konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
    3. rozbudowa lub zmiana funkcjonalności lub warunków technicznych Serwisu, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności Serwisu;
    4. konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
    5. zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
    6. poprawa jakości obsługi Klientów;
    7. zmiana procesu zawierania Umów za pośrednictwem Serwisu.
  2. O zmianie Regulaminu Padel Spot poinformuje za pośrednictwem strony internetowej, na której dostępny jest Serwis.
  3. Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać po upływie 14 dni od daty poinformowania o zmianach i będą dotyczyły Umów zawartych po tej dacie.

§ 11. Postanowienia końcowe.

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
  2. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają jakichkolwiek uprawnień Klientów przysługujących im na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  3. Regulamin jest dostępny dla Klientów w każdym czasie bezpłatnie na stronie internetowej pod domeną padelspot.pl, w taki sposób że możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Ponadto zostaje także przesłany Klientowi w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zawarcia Umowy za pośrednictwem aktywnego linku do Regulaminu.

 

Załączniki:

  1. Cennik Usług
  2. Wzór formularza odstąpienia od Umowy

 

Regulamin akcji promocyjnej „Zapis na Newsletter”

zwany dalej „Regulaminem”

 

Data publikacji regulaminu: 07.02.2024r

Wersja dokumentu: 01

§ 1. Organizator promocji i dostępność regulaminu.

  1. Organizatorem akcji promocji jest Professional Automotive Group Sp. z o.o., zwany dalej „Organizatorem”.
  2. Niniejszy regulamin promocji dostępny jest w każdym czasie za pośrednictwem strony internetowej Organizatora prowadzonej pod adresem: padelspot.pl, zwany dalej „Regulaminem”.

§ 2. Czas i miejsce promocji.

Akcja promocyjna trwa w dniach od 07.02.2024 r. do dnia 30.06.2024 r.  i obowiązuje w serwisie internetowym dostępnym pod adresem: https://padelspot.pl/., z możliwością wykorzystania rabatu w serwisie Playtomic dostępnym pod adresem: https://playtomic.io/.

§ 3. Zasady promocji.

  1. Uczestnikiem promocji może być każda osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadku osób powyżej 13 roku życia, które nie ukończyły jeszcze 18 roku życia wymagana jest zgoda ich opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego, zwane dalej „Uczestnikiem promocji”.
  2. Promocja polega na udzieleniu rabatu w wysokości 10 % od regularnej ceny na usługę Organizatora w postaci rezerwacji kortu do gry w padla. Warunkiem skorzystania z rabatu jest skuteczny zapis do newslettera Organizatora promocji przez Uczestnika promocji (tj. wymagane jest potwierdzenie zapisania się przez Uczestnika promocji za pośrednictwem podanego przez niego adresu email – kliknięcie w aktywny link). Formularz zapisu do newslettera Organizatora promocji dostępny jest na stronie https://padelspot.pl/.
  3. Rabat, o którym mowa w ust. 2 może być wykorzystany wyłącznie przy dokonywaniu rezerwacji online za pośrednictwem serwisu Playtomic, po wcześniejszym dokonaniu rejestracji konta w serwisie dostępnym pod adresem: https://playtomic.io/, którego usługa dostępna jest na stronie internetowej Organizatora z wykorzystaniem tego samego adresu email, na który został wysłany rabat Uczestnikowi promocji.
  4. Po założeniu konta w serwisie Playtomic, rabat będzie widoczny na koncie Uczestnika promocji w postaci kwoty do wykorzystania przy rezerwacji kortu, tj. użytkownikowi pokaże się portfel (środki do wykorzystania) o wartości odpowiadającej wartości 10% ceny za godzinę rezerwacji kortu do gry w padla.
  5. Rabat może być wykorzystany przez Uczestnika promocji tylko raz. Ważność rabatu nie jest ograniczona w czasie, z tym zastrzeżeniem, że możliwość jego wykorzystania będzie możliwa najwcześniej z chwilą otwarcia klubu Padel Spot w Poznaniu, przy ul. Termalnej.
  6. Promocyjna nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.
  7. Przystąpienie do promocji opisanej w Regulaminie jest równoznaczne z zapoznaniem się Uczestnika promocji z treścią tego dokumentu i jego akceptacji.

§ 4. Reklamacje.

  1. Reklamacje należy zgłaszać na adres Organizatora listem poleconym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając reklamację na adres: biuro@padelspot.pl.
  2. Z reklamacji powinno wynikać kto ją zgłasza (niezbędne dane do identyfikacji Uczestnika promocji) i jaki jest powód jej zgłoszenia.
  3. Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania w ten sam sposób, w jaki reklamacja została zgłoszona: listem poleconym albo w odpowiedzi na wiadomość e-mail.

§ 5. Postanowienia końcowe.

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego.
  2. Regulamin promocji może zostać zmieniony wyłącznie w zakresie nienaruszającym praw Uczestnika promocji i po wcześniejszym poinformowaniu o wprowadzonych zmianach. Zmiany mogą polegać w szczególności na zmianie danych, poprawieniu omyłek pisarskich czy innych informacji związanych z funkcjonalnością serwisu Organizatora.