Regulamin usług Padel Spot
Obowiązuje od 01.02.2023 r.
Wersja dokumentu: 01
Regulamin określa prawa i obowiązki Padel Spot oraz Klienta związane z korzystaniem z serwisu dostępnego pod domeną padelspot.pl, a w szczególności zasady zawierania umów drogą elektroniczną, a także zasady i tryb korzystania przez Klienta będącego konsumentem ze swoich praw, w tym prawa odstąpienia od umowy.
Regulamin określa również warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
§ 1. Informacje o Usługodawcy.
Usługodawcą usług dostępnych w serwisie jest: Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań, NIP 7792490347, adres poczty elektronicznej: biuro@padelspot.pl, numer telefonu: +48 690 640 933.
§ 2. Definicje.
Regulamin posługuje się poniższymi pojęciami, które należy rozumieć następująco:
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług przez Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań, NIP 7792490347, dostępny pod domeną padelspot.pl,
- Cennik – wyszczególniona lista cen za poszczególne Usługi PadelSpot, która stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Usługodawca albo Padel Spot – Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań, NIP 7792490347
- Serwis – serwis Usługodawcy dostępny pod domeną padelspot.pl,
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w imieniu własnym albo w imieniu osoby poniżej 18 roku życia.
- Usługa – usługi świadczone przez Padel Spot w postaci:
- treningów indywidualnych padel z trenerem,
- treningów grupowych padel z trenerem,
- szkółki padla dla dzieci,
- ligii padla,
- turniejów,
które można zarezerwować online, w terminach udostępnionych przez Padel Spot i za cenę wskazaną w Cenniku.
- Umowa – umowa zawierana między Klientem, a Usługodawcą za pośrednictwem Serwisu, na podstawie której Padel Spot zobowiązuje się do Rezerwacji, a następnie wykonania Usługi w terminie wybranym przez Klienta i na jego rzecz albo na rzecz osoby, w imieniu której umowa jest zawierana, a Klient do zapłacenia Padel Spot ceny za Usługę.
- Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Serwisu.
- Rezerwacja – Usługa Elektroniczna polegająca na możliwości rezerwacji kortu, w terminie wybranym przez Klienta, w celu skorzystania z Usług, a dokonana za pośrednictwem udostępnionych w ramach Serwisu aplikacji albo za pośrednictwem numeru telefonu lub poczty elektronicznej.
- Newsletter – Usługa Elektroniczna zamówiona przez Klienta, polegająca na przesyłaniu wiadomości pocztą elektroniczną, których treści zawierają zarówno informacje handlowe, jak i marketingowe związane z działalnością Padel Spot.
- Formularz kontaktowy – Usługa Elektroniczna polegająca na możliwości przesyłania pytań lub innych wiadomości przez Klienta do Padel Spot.
§ 3. Usługi elektroniczne i warunki ich świadczenia w Serwisie.
- W Serwisie dostępne są następujące Usługi elektroniczne: Rezerwacja, Newsletter, Formularz kontaktowy. Usługi te świadczone są przez Usługodawcę nieodpłatnie.
- Warunkiem korzystania przez Klienta z Usług Elektronicznych jest posiadanie przez Klienta komputera lub innego urządzenia podłączonego do sieci Internet, wyposażonego w jedną z następujących przeglądarek internetowych, w wersji najnowszej lub w wersji poprzedzającej wersję najnowszą: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge, dostęp do poczty elektronicznej (aktywny adres e-mail) oraz telefonu umożlwiającego wykonywanie połączeń.
- Zakazuje się dostarczania treści o charakterze bezprawnym podczas korzystania z Usług Elektronicznych.
- Klient obowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej Padel Spot oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych z prawdą.
- Korzystanie z Rezerwacji następuje w momencie złożenia dyspozycji „Zarezerwuj …” dokonanej po przekazaniu danych w ramach aplikacji udostępnionych do rezerwacji w ramach Serwisu, formularza kontaktowego, maila albo telefonu, które identyfikują Klienta. Usługa ulega zakończeniu z chwilą otrzymania maila potwierdzającego zawarcie Umowy.
- Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu adresu poczty elektronicznej, na które ma być przesyłany Newsletter. Każdy zapis na Newsletter wymaga potwierdzenia, poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest do czasu wycofania zgody przez Klienta.
- Korzystanie z Formularza kontaktowego następuje po podaniu adresu email do kontaktu, wpisania w formularz wiadomości i wydania dyspozycji „wyślij”. Usługa Elektroniczna ulega zakończeniu z chwilą przekazania wiadomości do Padel Spot.
§ 4. Zasady zawierania Umów.
- Klient, w celu zawarcia Umowy wypełnia formularz kontaktowy dostępny na stronie Serwisu, kontaktuje się z Padel Spot telefonicznie albo za pośrednictwem udostępnionych w ramach Serwisu aplikacji umożliwiających dokonywanie Rezerwacji Usług online.
- Dokonując Rezerwacji w celu zawarcia Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, a także zaakceptowanie Regulaminu oraz informacji, iż jest świadomy, że po spełnieniu świadczenia przez Padel Spot utraci on prawo odstąpienia od Umowy.
- Po złożeniu Rezerwacji, PadelSpot niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i skuteczność jego dokonania. Potwierdzenie otrzymania Rezerwacji i przyjęcie do realizacji Usług w niej wskazanych następuje poprzez przesłanie przez Padel Spot Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie dokonywania Rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta albo numer telefonu do kontaktu.
- Umowa między Klientem, a PadelSpot zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Padel Spot dokonania Rezerwacji Usługi.
§ 5. Warunki korzystania z Usług.
- Przed skorzystaniem z Usług, Klient zobowiązany jest do wniesienia w całości opłaty za wybraną Usługę, zgodnie z Cennikiem. Padel Spot zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Cenniku, a także wprowadzenia rabatów lub czasowych promocji.
- Ceny Usług podane są w złotych polskich i zawierają informację o wysokości należnego podatku.
- W przypadku Rezerwacji Usługi drogą elektroniczną, płatność realizowana jest w formie online.
- Cenę za Usługę należy uiścić w jeden z następujących sposobów:
- w recepcji naszych kortów: gotówką, kartą albo blikiem
- przelewem tradycyjnym
- za pośrednictwem aplikacji Playtomic
- Płatności obsługiwane są przez: Stripe Inc. Dublin, Ireland
- Rezerwacji Usług można dokonać maksymalnie na trzy dni przed planowaną datą skorzystania z Usług.
- Klient otrzymuje od Padel Spot informację na podany numer telefonu albo adres poczty elektronicznej na temat statusu dokonanej Rezerwacji lub jej zmiany. Informacje takie nie stanowią informacji handlowych w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W przypadku spóźnienia się na umówiony termin, czas wykonania Usługi przez Padel Spot zostaje skrócony o czas spóźnienia Klienta. Nie wpływa to na wysokość ceny za Usługę, która jest płatna w pełnej wysokości.
- Zmiany Rezerwacji albo jej anulowania można dokonać co najmniej 24 godziny przed terminem jej wykonania, w jeden ze sposobów, w jaki możliwa była pierwotna Rezerwacja, tj: mailowo, smsowo, osobiście w recepcji kortów albo za pośrednictwem systemów online. Jeśli do tego czasu Klient uiścił cenę za Usługę, Klientowi należy się zwrot całej uiszczonej opłaty.
- Zwrotu płatności PadelSpot dokonuje w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zgodnie z § 9 Regulaminu.
- Jeśli zmiana Rezerwacji albo jej anulowanie nie zostanie dokonane zgodnie z ust. 9, Klientowi nie przysługuje zwrot opłaty.
§ 6. Zasady korzystania z Usług i odpowiedzialność Klienta.
- Korzystać z Usług mogą wyłącznie osoby, które zaakceptowały Regulamin oraz przeczytały Politykę prywatności i plików cookies.
- Korzystanie z Usług następuje na czas, na jaki została dana Usługa zarezerwowana.
- W czas korzystania z Usługi wlicza się także wejście i opuszczenie miejsca świadczenia Usług (kortu).
- Klient ma obowiązek opuścić miejsce świadczenia Usług (kort) niezwłocznie z upływem terminu, na jaki Usługa została zarezerwowana.
- Z kortu jednocześnie mogą korzystać maksymalnie cztery osoby. Nie dotyczy to zajęć grupowych, w tym szkółki padla.
- Klient zobowiązany jest do zachowania odpowiedniego ubioru, w tym butów przystosowanych do korzystania z kortów.
- Usługodawca umożliwia wypożyczenie profesjonalnego sprzętu do gry w padla. Nie gwarantuje jednak ich dostępności w każdym czasie (ograniczenie ilościowe).
- Cena wypożyczenia sprzętu za jedną godzinę (60 minut) została wskazana w Cenniku.
- Klient ponosi odpowiedzialność za wypożyczony sprzęt. W momencie jego wydania przez Usługodawcę zobowiązany jest do wskazania i zgłoszenia jego ewentualnych usterek (zbadania stanu technicznego).
- W przypadku uszkodzenia albo zniszczenia sprzętu w taki sposób, że niemożliwe jest jego dalsze wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem, Klient zobowiązuje się pokryć koszt tego sprzętu zgodnie z Cennikiem.
- Na terenie świadczenia Usług obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków, substancji odurzających lub psychotropowych, a także używania wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów.
- Klient zobowiązuje się korzystać z Usług z poszanowaniem udostępnionego miejsca i sprzętu, z zachowaniem podstawowych zasad bezpieczeństwa zarówno własnego, jak i pozostałych osób przebywających w tym samym miejscu, a także z poszanowaniem godności osób trzecich.
§ 7. Procedura reklamacyjna.
- Klient ma prawo złożyć reklamację w następujący sposób:
- pisemnie na adres: Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań
- w formie elektronicznej: biuro@padelspot.pl
- osobiście w recepcji kortu.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji w szczególności powodów, dla których uważa, że Usługa nie została wykonana zgodnie z Umową. Powyższa rekomendacja nie wpływa na skuteczność złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Padel Spot ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
§ 8. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przez Konsumentów.
- Klient ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe zasady postępowania dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- Klient ma możliwość złożenia skargi za pośrednictwem platformy ODR, dostępnej pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr . Platforma ta umożliwia rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
- Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 9. Prawo odstąpienia od Umowy.
- Klient, który zawarł Umowę, może w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zawarcia odstąpić od tej Umowy, bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem § 5 ust. 11.
- Oświadczenie informujące o skorzystaniu z prawa do odstąpienia od Umowy należy złożyć przed upływem 14 dni. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone:
- pisemnie na adres: Professional Automotive Group Sp. z o.o, ul. Górecka 23, 60-201 Poznań
- w formie elektronicznej: biuro@padelspot.pl
- Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
- Jeżeli skutecznie skorzystano z prawa odstąpienia od Umowy, Padel Spot nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia, zwróci Klientowi uiszczoną opłatę za Rezerwację, jeśli jej dokonał, z zastrzeżeniem § 5 ust. 11.
- Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że wyraźnie zażądał innego sposobu zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Padel Spot wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez PadelSpot utraci on prawo odstąpienia od Umowy.
- Informację, o której mowa w ust. 7 przekazywana jest Klientowi w momencie dokonywania Rezerwacji.
§ 10. Zmiana Regulaminu.
- PadelSpot może zmienić Regulamin tylko z następujących przyczyn:
- konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa, mających bezpośredni wpływ na Regulamin i skutkujących koniecznością zmodyfikowania Regulaminu w celu zachowania zgodności z prawem;
- konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych;
- rozbudowa lub zmiana funkcjonalności lub warunków technicznych Serwisu, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności Serwisu;
- konieczność usunięcia niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;
- zmiana danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie;
- poprawa jakości obsługi Klientów;
- zmiana procesu zawierania Umów za pośrednictwem Serwisu.
- O zmianie Regulaminu Padel Spot poinformuje za pośrednictwem strony internetowej, na której dostępny jest Serwis.
- Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać po upływie 14 dni od daty poinformowania o zmianach i będą dotyczyły Umów zawartych po tej dacie.
§ 11. Postanowienia końcowe.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają jakichkolwiek uprawnień Klientów przysługujących im na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Regulamin jest dostępny dla Klientów w każdym czasie bezpłatnie na stronie internetowej pod domeną padelspot.pl, w taki sposób że możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Ponadto zostaje także przesłany Klientowi w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zawarcia Umowy za pośrednictwem aktywnego linku do Regulaminu.
Załączniki:
- Cennik Usług
- Wzór formularza odstąpienia od Umowy
Regulamin akcji promocyjnej „Zapis na Newsletter”
zwany dalej „Regulaminem”
Data publikacji regulaminu: 07.02.2024r
Wersja dokumentu: 01
§ 1. Organizator promocji i dostępność regulaminu.
- Organizatorem akcji promocji jest Professional Automotive Group Sp. z o.o., zwany dalej „Organizatorem”.
- Niniejszy regulamin promocji dostępny jest w każdym czasie za pośrednictwem strony internetowej Organizatora prowadzonej pod adresem: padelspot.pl, zwany dalej „Regulaminem”.
§ 2. Czas i miejsce promocji.
Akcja promocyjna trwa w dniach od 07.02.2024 r. do dnia 30.06.2024 r. i obowiązuje w serwisie internetowym dostępnym pod adresem: https://padelspot.pl/., z możliwością wykorzystania rabatu w serwisie Playtomic dostępnym pod adresem: https://playtomic.io/.
§ 3. Zasady promocji.
- Uczestnikiem promocji może być każda osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, a w przypadku osób powyżej 13 roku życia, które nie ukończyły jeszcze 18 roku życia wymagana jest zgoda ich opiekuna prawnego lub przedstawiciela ustawowego, zwane dalej „Uczestnikiem promocji”.
- Promocja polega na udzieleniu rabatu w wysokości 10 % od regularnej ceny na usługę Organizatora w postaci rezerwacji kortu do gry w padla. Warunkiem skorzystania z rabatu jest skuteczny zapis do newslettera Organizatora promocji przez Uczestnika promocji (tj. wymagane jest potwierdzenie zapisania się przez Uczestnika promocji za pośrednictwem podanego przez niego adresu email – kliknięcie w aktywny link). Formularz zapisu do newslettera Organizatora promocji dostępny jest na stronie https://padelspot.pl/.
- Rabat, o którym mowa w ust. 2 może być wykorzystany wyłącznie przy dokonywaniu rezerwacji online za pośrednictwem serwisu Playtomic, po wcześniejszym dokonaniu rejestracji konta w serwisie dostępnym pod adresem: https://playtomic.io/, którego usługa dostępna jest na stronie internetowej Organizatora z wykorzystaniem tego samego adresu email, na który został wysłany rabat Uczestnikowi promocji.
- Po założeniu konta w serwisie Playtomic, rabat będzie widoczny na koncie Uczestnika promocji w postaci kwoty do wykorzystania przy rezerwacji kortu, tj. użytkownikowi pokaże się portfel (środki do wykorzystania) o wartości odpowiadającej wartości 10% ceny za godzinę rezerwacji kortu do gry w padla.
- Rabat może być wykorzystany przez Uczestnika promocji tylko raz. Ważność rabatu nie jest ograniczona w czasie, z tym zastrzeżeniem, że możliwość jego wykorzystania będzie możliwa najwcześniej z chwilą otwarcia klubu Padel Spot w Poznaniu, przy ul. Termalnej.
- Promocyjna nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.
- Przystąpienie do promocji opisanej w Regulaminie jest równoznaczne z zapoznaniem się Uczestnika promocji z treścią tego dokumentu i jego akceptacji.
§ 4. Reklamacje.
- Reklamacje należy zgłaszać na adres Organizatora listem poleconym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając reklamację na adres: biuro@padelspot.pl.
- Z reklamacji powinno wynikać kto ją zgłasza (niezbędne dane do identyfikacji Uczestnika promocji) i jaki jest powód jej zgłoszenia.
- Organizator udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania w ten sam sposób, w jaki reklamacja została zgłoszona: listem poleconym albo w odpowiedzi na wiadomość e-mail.
§ 5. Postanowienia końcowe.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Regulamin promocji może zostać zmieniony wyłącznie w zakresie nienaruszającym praw Uczestnika promocji i po wcześniejszym poinformowaniu o wprowadzonych zmianach. Zmiany mogą polegać w szczególności na zmianie danych, poprawieniu omyłek pisarskich czy innych informacji związanych z funkcjonalnością serwisu Organizatora.